ظاهرا بازی ضبط موشن کپچر Marvel’s Wolverine به زودی آغاز خواهد شد

ظاهرا بازی ضبط موشن کپچر Marvel’s Wolverine به زودی آغاز خواهد شد

وقتی سونی و اینسومنیاک گیمز سال گذشته بازی Marvel’s Wolverine را معرفی کردند، کاملاً مشخص بود که این بازی چندین سال تا انتشار فاصله دارد، در درجه اول به این دلیل که تنها چیزی که برای آن دیدیم یک تیزر سینمایی مختصر بود که به دنبال آن یک صفحه عنوان بود. اندکی پس از معرفی،  Insomniac تأیید کرد که بازی در آن زمان در مراحل اولیه توسعه قرار داشت اما به نظر می رسد که در پشت صحنه پیشرفت خوبی داشته است.

 

به نظر می رسد ضبط موشن کپچر برای Marvel’s Wolverine در Insomniac آغاز می شود. مایک یوش، که انیماتور اصلی عنوان ابرقهرمانی است، اخیراً در توییتر آمده و تصویری از یک مجموعه عکس برداری از حرکت خالی را به اشتراک گذاشته است. در تصویر، فعالیت زیادی روی مجموعه وجود ندارد، اما در توضیح مختصر یوش می‌گوید «برای مدت طولانی این‌طور نخواهد بود»، نشان می‌دهد که کار برای بازی به زودی آغاز خواهد شد.

 

با توجه به اینکه Marvel’s Wolverine در حال حاضر چقدر در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، جای تعجب نیست که اطلاعات زیادی در مورد این بازی وجود ندارد. کارگردان خلاق برایان هورتون که کارگردانی Marvel's Spider-Man: Miles Morales را نیز بر عهده داشت گفته است که بازی لحن پخته ای خواهد داشت. همچنین تایید شده است که والت دی ویلیامز نویسنده Spec Ops: The Line، Star Wars Battlefront 2،  Star Wars: Squadrons و موارد دیگر نقش اصلی داستان Marvel's Wolverine است.

کلمات کلیدی :

Marvel’s Wolverine

بازی ps5

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو ظاهرا بازی ضبط موشن کپچر Marvel’s Wolverine به زودی آغاز خواهد شد

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/cb7d

خبرنامه بازی ها

گالری